Persoonlijk.

toussaint schroders

Dit blogje blijft wellicht niet lang staan. Het kan zijn dat ik het morgen weer weghaal, of dat ik vannacht uit bed kom en het schrijfsel snel verwijder.

Een vreemde inleiding ?  Zeker, treuzelen om niet van wal te hoeven steken ? zeker.

Interessant doen om lezers vast te houden ? Zeker niet, gaat u gerust verder rondkijken op het wereldwijde web. Hier vindt u alleen een particulier verhaal, het is mijn verhaal, dat wel.

Waarom deze omslachtige inleiding?  Wel hierom: deze week kreeg ik te horen dat ik ernstig ziek ben. Mijn maag is opgezadeld met  een redelijk zeldzame kankersoort. Met een slechte prognose. Ik wil hier niet teveel ingaan op de precieze aard en diagnose. Misschien later, als ik besluit te blijven bloggen. In ieder geval staat mijn leven op zijn kop, en dat geld ook voor dat van mijn gezin. Ik ga  een periode in van afscheid…

View original post 221 more words

Comments on: "Persoonlijk." (4)

  1. I don’t understand the language but I do understand the music and how it maybe speaks for you Ina…

  2. Marc Koster said:

    Lieve Ina,

    Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik weet even niet wat ik nu moet zeggen. Maar wens jullie veel sterkte in deze niet-vrolijke dagen. Ik kan alleen zeggen maak er met elkaar nog het beste van u het nog kan.

    Dikke kus, Marc

    ________________________________

Leave a Reply

